04 September 2016 @ 12:38 pm
Milk Chips and Pumpkin Spice Latte.  


Tried the "Milk Flavoured chips" from one of my Tokyo Treat boxes. I wouldn't really say that they tasted like milk.. Not really sure how I would describe the taste. It wasn't bad, but it also isn't my favourite either. These chips do have calcium in them, like milk.





Also tried the Starbucks Pumpkin Spice Latte that they brought out for Autumn. It was delicious! I wan't another one now haha.
 
 
 
 
( Post a new comment )
Nilavae[personal profile] nilavae on September 5th, 2016 03:27 pm (UTC)
That bag is so cute! Cows are actually my favorite animal. ♥
L[personal profile] kaosah on September 7th, 2016 12:51 pm (UTC)
I really like cows too hehe, they're cute.
[personal profile] youreviltwin on September 7th, 2016 12:20 pm (UTC)
Milk flavored chips? Hm... and I haven't had their pumpkin spice latte yet.
L[personal profile] kaosah on September 7th, 2016 12:52 pm (UTC)
It's really good :)
I always get the smalls since Starbucks is so bloody expensive.
[personal profile] youreviltwin on September 7th, 2016 10:33 pm (UTC)
I had a vanilla bean frappe from the Second Cup. It was good. Starbucks is wayyy to pricey...
L[personal profile] kaosah on September 13th, 2016 01:29 pm (UTC)
It is, even the small (tall) is more expensive than a large Tim Hortons... but Tim Hortons shreds my insides now.
[personal profile] youreviltwin on September 14th, 2016 02:26 pm (UTC)
Timmy's ok but I like Coffee Time,
[identity profile] burger.livejournal.com on September 4th, 2016 04:56 pm (UTC)
Milk chips sound really interesting! Although true, I can't imagine how they'd really make them taste like milk lol. It's cool that they have calcium in them though. When I was in Thailand I loved what 7-11 called "milk flavoured bread" lol they were these tiny, SUPER soft and fluffy muffins which didn't really taste all that much like milk I guess but they were so delicious. I want them again now ;A; And I still haven't had a pumpkin spice latte yet this year!
[identity profile] kaosah.livejournal.com on September 6th, 2016 01:46 pm (UTC)
I thought they might of somehow figured out how to get the taste in there, but they didn't haha. It kinda tasted more like an ice cream cone now that I think of it. The cone, not the ice cream.
Milk flavoured bread! Now I have to try that hahaha.
It was delicious :)
[identity profile] leifang666.livejournal.com on September 4th, 2016 05:30 pm (UTC)
I've been considering a Japanese treat box for awhile. Only I'm vegetarian so wasn't sure how many I could eat. The odd sweet with gelatin I could give away, but if most wasn't something I'd eat it would be a waste of money.
[identity profile] kaosah.livejournal.com on September 6th, 2016 01:50 pm (UTC)
My friend is a vegetarian, but she decided against it because they couldn't guarantee that their products were vegetarian friendly.

So far I've really enjoyed it, and it's always a surprise each month. I've usually gotten cookies, or chocolate, or some way out there thing haha. I chose them because it's free shipping world wide.
[identity profile] leifang666.livejournal.com on September 11th, 2016 10:05 am (UTC)
I'll try a one box subscription after I get paid then.
[identity profile] kaosah.livejournal.com on September 11th, 2016 11:46 pm (UTC)
Great!
Let me know what you think.
[identity profile] theblakkfiles.livejournal.com on September 4th, 2016 05:51 pm (UTC)

Milk flavored chips. I wanna try these now.

[identity profile] kaosah.livejournal.com on September 6th, 2016 01:52 pm (UTC)
I can link you a direct link to them, but they are currently sold out.

https://shop.tokyotreat.com/collections/chips/products/milk-flavored-potato-chips?variant=27226114563
[identity profile] jumjumgirl.livejournal.com on September 4th, 2016 05:59 pm (UTC)
Calcium flavored chips! :)
[identity profile] kaosah.livejournal.com on September 11th, 2016 11:49 pm (UTC)
HAHHAAH YES!
[identity profile] evilcoc0nut.livejournal.com on September 4th, 2016 06:21 pm (UTC)
Mmm yeah the PSL. Gotta get one of those myself lol.
[identity profile] kaosah.livejournal.com on September 11th, 2016 11:48 pm (UTC)
I want more! If Starbucks wasn't so expensive, I'd be getting them more haha.
kurikuribebi[personal profile] kurikuribebi on September 4th, 2016 08:44 pm (UTC)
I haven't had those chips, but my boyfriend swears by them. Apparently they are really popular further south in Japan. I tend to not eat a lot of sweets in general anymore though, unless they are wagashi or caramel so... XD
[identity profile] kaosah.livejournal.com on September 11th, 2016 11:48 pm (UTC)
I haven't had Wagashi, but from looking at it, it almost looks too pretty to eat haha. I love all the designs they come up with for it and some of them look like they would of taken a rather long time to detail.

I'll have to see if the Asian supermarket has that the next time I go up there.
[identity profile] shanneene.livejournal.com on September 5th, 2016 05:20 am (UTC)
Mm pumpkin spice latte.... Sounds good!
[identity profile] kaosah.livejournal.com on September 11th, 2016 11:49 pm (UTC)
It was delish